Endre abonnement

Du kan gjøre endringer og stoppe fornyelsen av ditt abonnement ved å logge inn på din konto.

Slik endrer du ditt abonnement

  1. Klikk på navnet ditt på TV 2 Play. Logg inn om du ikke er innlogget.
  2. Velg «Konto», så «Abonnement og kjøp» og deretter «Mine Kjøp».
  3. Velg «Endre abonnement». Her vil du få muligheten til å velge et abonnement du kan endre til.

Ved oppgradering starter du et nytt abonnement umiddelbart, og du vil få trukket fra det du har betalt for inneværende periode.

Oppgraderer du f.eks fra "Film og serier" til "Sport, Film og serier" når neste fornyelse er om 7 dager, vil du bli bedt om å betale kr 146 for en ny periode med nytt abonnement. Neste fornyelse vil da bli om én måned fra du oppgraderte til "Sport, film og serier".

Se under "Hva betyr dette"? i kjøpsflyten for mer informasjon om ditt konkrete regnestykke.

Du kan også oppgradere abonnementet ditt ved å velge det du vil se, feks. en film. Du vil da få opp hvilke oppgraderingsmuligheter som er tilgjengelig for deg.

Ved nedgradering vil det nye abonnementet tre i kraft først når ditt nåværende abonnement utløper.

Merk at du kan kun gjøre endringer i et abonnement som er løpende. Hvis du har stoppet abonnementet må du slå på fornyelsen først ved å klikke på navnet ditt og velge «Konto» – «Abonnement og kjøp» – «Mine Kjøp».

Endre abonnement betalt med faktura

Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer på et abonnement med faktura som betalingsløsning. Dersom du ønsker å oppgradere eller nedgradere, vennligst kontakt vårt kundesenter.