Feilmelding ved avspilling via Apple TV

Står tenkehjulet og spinner, eller får du feilmelding "Det har oppstått en feil. Vennligst forsøk igjen senere"? Da hjelper det ofte å lukke alle apper, ta en omstart eller å reinstallere appen.

Lukke alle apper

Lukk alle apper som ligger i bakgrunnen å gå inn på TV 2 Play-appen på nytt. Dette gjør du slik:

  1. Gå ut av appen og stå på oversikten over alle appene.
  2. Dobbeltklikk på skjermknappen på fjernkontrollen.
  3. Du får nå opp en oversikt over alle åpne apper. Sveip alle opp slik at alle lukkes.
  4. Gå inn på TV 2 Play på nytt.

Omstart

Forsøk en omstart av Apple TV. Det gjøres via innstillinger, eller du kan ta ut strømkabelen et lite minutt.

Apple TV 4: Innstillinger -> System -> Omstart
Apple TV 3: Innstillinger -> Generelt -> Omstart

Slette app og laste ned på nytt

Om dette ikke hjelper, anbefaler vi å slette TV 2 Play-appen, for så å laste den ned på nytt. Dette kan gjøres på Apple TV 4 (sort fjernkontroll):

  • Marker TV 2 Play-appen, og hold inne berøringsflaten eller "Velg" til appen begynner å riste. Deretter trykker du på Play/Pause-knappen og velger Slett.
  • For å installere på nytt, åpner du App Store, går til "Kjøp" og laster ned appen igjen.