Tilgang etter kjøp av abonnement

Du får tilgang umiddelbart etter at du har fullført kjøp og får bekreftelse på nettsiden. Du skal motta kvittering på registrert e-post innen få minutter.

Ofte stilte spørsmål:

Jeg får ikke kvittering på e-post

Muligens er feil e-postadresse registrert. Sjekk dette på din Konto i nettleseren du kjøpte abonnementet, eller kontakt oss for hjelp.

Får ikke tilgang på en annen enhet

Får du tilgang på enheten du brukte til å kjøpe abonnementet, men ikke en annen enhet (mobil, TV, etc.)? Muligens er du innlogget på en annen bruker på den enheten. Forsøk å logge ut og inn på nytt.

Jeg får ikke tilgang til innholdet som er inkludert i pakken jeg kjøpte

Sjekk kvittering på e-post at alt stemmer med abonnement og kjøp. Om alt er i orden, forsøk å logge ut og inn. Får du fortsatt ikke tilgang, kontakt oss for hjelp.

Jeg har opprettet abonnement via Chilimobil, men abonnementet fungerer ikke

Det tar 1 time for abonnement via Chilimobil å aktiveres. Om det haster, ta kontakt med oss så skal vi få åpnet abonnementet manuelt før 1 time har gått.